2025 m. lapkričio 20 d. Vilniaus Pavilnio progimnazijos atstovai dalyvavo Lietuvos mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų metodinėje praktinėje konferencijoje „Įtraukiojo ugdymo iššūkiai ir praktika mokykloje“. Praktinėje konferencijoje dalyvavo švietimo pagalbos specialistai ir įvairių ugdymo įstaigų atstovai iš visos Lietuvos tam, kad drauge pasidalintų patirtimis, ieškotų sprendimų ir kurtų bendrą įtraukiojo ugdymo viziją. Konferencijoje išgirdome daug vertingų pranešimų apie: – pagalbos teikimą vaikams, turintiems elgesio ir emocijų sunkumų; – įtraukiojo ugdymo realybę mokykloje; – specialistų tarpusavio bendradarbiavimą; – pozityvaus elgesio skatinimą; – klausos sutrikimų turinčių mokinių ugdymo ypatumus; – emocinės aplinkos svarbą mokinio gerovei; – inovatyvias, interaktyvias pamokas, padedančias įtraukti kiekvieną mokinį. Progimnazijos logopedė Kristina Gerulaitytė Greičė ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Gintarė Motiekaitienė skaitė pranešimą „Klausymo užduočių taikymas – kelias į įtrauktį ir savarankiškumą“, kuriuo pasidalino, kaip sekasi taikyti klausymo užduotis mokiniams, turintiems skaitymo ir rašymo sunkumų pradinėse klasėse, ir kaip vyksta tęstinumas pagrindinio ugdymo klasėse.


